TK: Bloedmooie Omega DeVille 166.0161

Uitsluitend te koop en geen interesse in ruil:

Bloedmooie Omega De Ville uit begin jaren 70 waar duidelijk heel goed voor is gezorgd.

Merk en model: Omega DeVille
Diameter: 35 mm
Leeftijd: 1973
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2023
Factuur en/of certificaat: uitsluitend van laatste service door Balanced Watches
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele Omega plexi en buckle (bandje niet inbegrepen)
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, afhalen in de regio Alkmaar
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekend en volledig geserviced
Soort uurwerk en kaliber: Omega cal. 1012 met een beat van 28800 die netjes wegtikt met slechts +4 per dag
Vraagprijs: € 975,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

41 likes

Up

2 likes

Upperdepup. Heel veel vragen of ‘ie er nog is’ en vervolgens radiostilte.

Heel fijn die betrokkenheid :wink: maar zolang hij in het blauw staat, is ie gewoon beschikbaar.

Dus bedenk goed wat ze zoekt, kijk vervolgens op je rekening, overleg dan met vrouwlief. Daarna zie ik graag je berichtje tegemoet :smiley:.

Prijs naar € 925,- inclusief buckle exclusief verzending :+1:t2:.

5 likes

Upje en een laatste kans exclusief voor HF-leden voordat ie op andere platforms wordt aangeboden. Tevens een allerlaatste prijsaanpassing naar € 895,- exclusief verzending inclusief Omega buckle.

Weg = weg :man_shrugging:t2:

Up!

Weekend up!

1 like

Nou goed … € 845,- excl. eventuele verzendkosten :wink:

Nog op zoek naar een bestemming voor je Koningsdag opbrengsten?

2 likes

Laatste verlaging naar een vaste prijs van € 800,- plus eventuele verzending alleen dit weekend nog …

1 like