TK: Breguet Marine 5817 ST, serviced 2025

:slight_smile: Deze Marine van Breguet wordt vaak geprezen als een van de laatste modellen die trouw blijft aan de klassiek stijl; geguillocheerde wijzerplaat, ‘muntrand’ en natuurlijk de Breguet wijzers. Er is een nieuwe variant op de markt, maar deze heeft toch minder Breguet; daarbij heeft dit model een grand date onderaan het horloge en biedt het een uiterst mooi rustig beeld op de plaat.
In principe verkoop maar voor een mooie ruil sta ik ook open

Merk en model: Breguet Marine 5817
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 2021 gekocht in België, discontinued
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: de Breguet is onlangs compleet geserviced bij Breguet feb 2025, dus nog twee jaar garantie
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set, met extra rubber band blauw
Verzendkosten of afgehaald: alleen f 2 f
Conditie (krassen, werking etc): topstaat als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: 517 GG, 10 atm
Vraagprijs: 10250

Fotos zeggen meer dan woorden; af en toe zit er vuil op het horloge…echter geen beschadigingen…:slight_smile:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

41 likes

Enkele mooie ruil aanbiedingen, verkoop prevaleert. Maar sta ook open voor een ruil.

Ps bij verkoop heb ik wel iets speling, bij ruil houd ik het bedrag aan… dit horloge heeft onlangs een service gehad bij Breguet en loopt als een tierelier🙂 de grand date is een genot

2 likes

Laatste poging 10 k…deze houden doet geen pijn :joy:

1 like

Ben er bijna uit, jij ook? Deze topper is fantastisch afgewerkt, perfect draagbaar op kleine pols, in nieuwstaat, geserviced en geen omkijken naar tenminste, als je deze van je pols laat :slightly_smiling_face:

5 likes

Vooruit heerlijk weer :slightly_smiling_face: bij koop 9900, ruilbedrag blijft staan​:slightly_smiling_face:

1 like

Verschillende inruilers aangeboden (rolex, omega)
Waag je kans voor deze topper! Fijne dag

Ik heb zowel goed als slecht nieuws… het horloge is er nog na onderhandelingen/ gesprekken :slightly_smiling_face: dus het kan nog voor je. Het mindere is dat is deze niet lang meer op het forum blijft; overweeg het om de post naar het archief te verplaatsen​:slightly_smiling_face:
Schoonheid zit hier niet alleen van buiten maar ook van binnen…

6 likes

Aan alles komt een einde laatste kans…:slightly_smiling_face: bedankt voor t kijken…

12 likes

Te lekker om te laten liggen🙂, laatste dag in het ‘blauwe’, vanavond 21 uur gaat deze topper naar het archief en om mijn pols.
Enkele zeer mooie ruilvoorstellen, waar ik niet helemaal uit ben, maar verkoop prevaleert. Heb je een gelijkwaardig horloge, dan is het een overweging waard🙂 fijne dag