Na veel wikken en wegen toch besloten om deze mooie Chronomat te laten gaan.
Ik heb momenteel andere Breitlings in bezit die veel meer draagtijd krijgen en ik kan het geld voor een andere hobby goed gebruiken.
Derhalve bij voorkeur te koopt en eventueel inruil met bijbetaling van jouw kant! (Ik zoek bijv. nog een mooie Breitling Seawolf (wederom! ))
Deze mooie Breitling Chronomat Evolution C13356 heb ik in september 2024 aangeschaft bij Jaap van Ten2Two (@SuperC )
Hij heeft in april 2023 een full service gehad (niet aantoonbaar, maar wel verifieerbaar bij Jaap) en loopt prachtig binnen COSC specs.
Hij komt in principe op de originele, blauwe kalfsleren band met vouwsluiting (beide in mint conditie). Voor een kleine meerprijs kan hij ook op de mesh Ocean classic band geleverd worden.
De mesh bandsluiting vertoont wat draagsporen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Breitling Chronomat Evolution (blauwe wijzerplaat)
Diameter: 43,7mm
Leeftijd: juli 2008 (geserviced in april 2023)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2024
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat (90-97%)
Soort uurwerk en kaliber: B13 (Valjoux 7750)
Vraagprijs:
Op OEM blauwe leren band met vouwsluiting: €4750,-
Op OEM mesh Ocean Classic band: €5000,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.