Tk: Breitling Endurance Pro Koolstof Chronometer

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Ik had deze van @pasd gekocht maar de klik is er niet bij mij. Heb toestemming van Dan om zijn advertentie te gebruiken waarvoor dank.

Merk en model: Breitling Endurance Pro Chronometer
Diameter: 44
Leeftijd: model 2023 Nieuw en ongedragen.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin maart 2026
Factuur en/of certificaat: complete set
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald in regio: Veluwe
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Breitling caliber 82
Vraagprijs: €1975,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Horloge gekocht vanwege ik wel iets met kleur wilde proberen en omdat deze 44mm mij ook gewoon goed past op 17. 5cm pols.
Helaas is de klik er niet.
Horloge is alleen even binnen gedragen om te proberen verder gewoon nieuw, sticker zit er nog op.
Dit model heeft nog de Breitling tekst op de band welke ik mooier vindt dan de nieuwe band.
SVP geen inruil.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes