TK: Breitling Navitimer 38 mm gold bezel (vintage, serviced, garantie, zeldzaam, zeer mooi!)

Te koop, geen ruil

Merk en model: Breitling Navitimer 38mm gold bezel (D30021)
Diameter: 38mm (!)
Leeftijd: volgens mij eind jaren 80, begin jaren 90.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023

Factuur / certificaat / doos / accessoires:

• Horloge
  • Donkerblauw leren croco band
  • Zwarte leren band
  • Breitling gesp
  • Breitling doosje
  • Zeitauktion papieren, waaronder echtheidscertificaat
  • Breitling servicerapport 2025

Verzendkosten of afgehaald: In overleg

Conditie (krassen, werking etc):

• Zeer goede staat, ongepolijst
  • In 2025 volledige service gehad bij Breitling, waarbij ook de wijzers en wijzerplaat zijn vervangen. Uiteraard door nieuwe originele Breitling onderdelen. Vandaar dat de lume het ook goed doet. Glas heb ik niet laten vervangen, onderzijde heeft blauwe AR. Geen krasjes. Lunette vind ik zelf wat zwaar draaien, maar heeft Breiling naar gekeken en is acceptabel. Volgens Breitling kunnen ze ook geen waterdichtheid garanderen op vintage navitimers. Zoals bekend. Servicerapporten zitten erbij. Horloge loopt dus perfect.
  • Daardoor Breitlinggarantie, afgezien van waterdichtheid.

Soort uurwerk en kaliber: automatisch

Vraagprijs: €4350

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Deze foto’s zijn vandaag genomen en onbewerkt. Je ziet op de overzichtsfoto wat je krijgt.

27 likes