TK: Breitling Navitimer 8 41 mm

Te koop: Breitling Navitimer 8
Een meer dressy/sportieve Breitling, ook het formaat van 41 mm en de dikte/dunte in combinatie met de Croco band maken dit een chique combinatie. Mooi ding gewoon!

Merk en model: Breitling Navitimer 8 ref A17314101C1A1
Diameter: 41 mm
Leeftijd: oktober 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2024
Factuur en/of certificaat: Kopie originele aankoopbon
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met alle boxes, papieren de nagenoeg ongebruikte bracelet, Q-watches garantie kaartje (nog 2 maanden garantie). Horloge op nieuwe Hirsch Sueda Assolutamente Croco band.
Verzendkosten of afgehaald: In Zeewolde of in overleg, verzekerde verzending op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, enkel wat krasjes in de AR coating buitenzijde saffier, dit kan eenvoudig weggepolijst worden maar dat is een keuze voor de volgende eigenaar
Soort uurwerk en kaliber: Automatic B17 COSC gecertificeerde Chronometer
Vraagprijs: € 2450 (geen(in)ruil))

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.











19 likes

Met de komst van de Grand Seiko valt deze naast de boot, geen Paniek, hij is goed goed waterdicht. Ondertussen is de AR coating professioneel verwijderd door Ron Sonders. De croco suede band is niet meer beschikbaar dus op de nauwelijks gebruikte bracelet.

Voor Euro 2250 komt ie





4 likes