Te koop aangeboden uit eigen collectie een prachtige Breitling Navitimer Cosmonaute Referentie 819 (1970s) + instructie boekje (Franstalig). Deze bijzondere en grote Navitimer krijgt te weinig tijd om de pols en ik prefereer zijn oudere broer de 806 om te dragen. De Cosmonaute heeft een 24 uurs aanduiding en is bedacht in samenwerking met de astronaut Scott Carpenter. Prima voor een ruimtereis dus, maar op aarde kan deze Breitling uiteraard ook gedragen worden. Hopelijk krijg hij bij een andere liefhebber meer tijd om de pols.
Merk en model: Breiling Navitimer Cosmonaute Referentie 819
Diameter: 48mm
Leeftijd: begin jaren '70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Originele doos en/of eventuele accessoires: komt met Franstalig instructie boekje
Verzendkosten of afgehaald: horloge kan worden opgehaald in Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is nog in prachtige staat, het uurwerk loopt prima, de chronograaf reset netjes op 12 en cosmetisch ziet het er allemaal prima uit. Ik ben niet bekend met de service geschiedenis. In mijn bezit heeft het geen service gehad aangezien alles prima werkt.
Soort uurwerk en kaliber: Venus 178 (handopwinder)
Vraagprijs: 2750,- EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.