TK Breitling Superocean A17360 Coral Dial

Aangezien 3 Superoceans in de collectie wat teveel is :grimacing: en ik:
A. De Superocean Professional niet weg doe, want erfstuk van mijn vader :pray:t2: :wink:
B. De nieuwe Superocean Super Diver titanium nog niet zat ben :muscle:t2:
Moet de coral dial dus plaats gaan maken.

Het horloge is in maart 2025 aangeschaft bij Ten2Two en heeft in februari 2025 een full service gehad bij Breitling t.w.v. €600,-
Hij is nog steeds in absoluut perfecte staat en de dial is bijzonder mooi. Zie de foto’s hieronder.

Eventueel open voor ruil tegen een Breitling chrono of een Tudor op jubilee band. Wel graag in perfecte staat.
Ik ben vrij kritisch, dus wees niet boos als ik je aanbod vriendelijk afwijs :hugs:.

Hierbij het verplichte lijstje.

Merk en model: Breitling Superocean 1500
Diameter: 42mm
Leeftijd: onbekend (ongestempelde papieren) maar met Breitling service van 02-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Factuur en/of certificaat: Full set met service invoice
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen in de pittoreske bollenstreek
Conditie (krassen, werking etc): perfecte staat (near mint)
Soort uurwerk en kaliber: Breitling B17
Vraagprijs: €2500,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes