TK: Bulova 666 Devil Diver Oceanographer Automaat discontinued

Te koop (ik reageer niet op ruilvoorstellen)

Dit horloge heb ik nieuw gekocht in 2020 en alleen op maat gemaakt daarna slechts 1x keer gedragen. Het horloge is in nieuwstaat en full set. De sticker zit nog op de sluiting. Horloge moet helaas weg omdat ik mijn collectie ga inkrimpen.
Dit model wordt niet meer geproduceerd en is zeer lastig te krijgen op de huidige markt zie ik al exemplaren ruim de € 800 voorbijgaan.

Merk en model: 96B320 Bulova Archive Series Oceanographer 666 Snorkel met de zeldzame blauw gele combinatie.
Diameter: 44mm maar draagt veel kleiner.
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2020
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk (regio Amersfoort)
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw, band is nu op maat gemaakt voor pols van 17,5 cm
Soort uurwerk en kaliber: automaat Miyota 821D
Vraagprijs: 599 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes