TK: Bulova Accutron Spaceview

Na ruim een jaar dragen en met een mooi sluitstuk in het foto-challenge topic bied ik hierbij mijn Bulova Accutron Spaceview M6 te koop aan.
Het horloge verkeert in nagenoeg perfecte staat , met slechts zeer beperkte gebruikssporen, en loopt werkelijk fantastisch . Bij recente (vorige week) meting wint hij ongeveer 2 seconden per dag, zeer goed voor een zoemer! Voornaamste gebruikssporen zijn haarlijntjes op de achterkant. De bezel en lugs zijn quasi perfect, alsook het plexi is geheel krasloos.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Bulova Accutron Spaceview M6
Diameter: 34mm
Leeftijd: 1966
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2024
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur afhaling in de zuidrand van Antwerpen. Koffie staat klaar. Verzenden is uiteraard ook mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Tip top. Zie foto’s en beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: Het welbekende Cal 214.
Vraagprijs: 635 EUR

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

39 likes

Gereserveerd voor een forumlid!

6 likes