TK: Bvlgari Octo Solotempo 38mm

I.vm. de gerichte jacht naar een bepaald horloge zet ik mijn Bvlgari te koop. Geen ruil dus, tenzij je een witte keramische Zenith Defy Skeleton kwijt wil.

Merk en model: Bulgari Octo Solotempo 38mm
Diameter: 38mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Feb 2023
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only. Geschikt tot een pols van ong 18cm. Geen onderhoudsgeschiedenis bekend.
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei, kosten en risico verzenden voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge heeft oppervlakkige krassen op de band en kast. Door de geïntegreerde polished-brushed band heb ik er voor gekozen om het zo te laten. Dit zie je natuurlijk terug in de prijs.
Soort uurwerk en kaliber: Manufactuur BVL 191
Vraagprijs: EUR 3.500. Vergelijk dit vooral met de online prijzen vd 38mm variant.

Extra foto’s, filmpjes, vragen kunnen via PB.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).






97 likes

Iemand deze zomerknaller gemist?

Hier naast een 40mm CW en 42mm Speedy voor de maat.

10 likes

Wil je een horloge dat wordt genoemd in Mannen van de Tijd? Luister de laatste aflevering maar eens.

Echter niet voor de door hen genoemde prijs van 7k, maar voor de helft.

Bij interesse zie ik graag een PB verschijnen.

8 likes

Hij staat nu ook op MP. Dus de waardeloze boden en incourante ruilvoorstellen kunnen niet lang uitblijven :rofl:

Niemand wat leuks in te ruilen? Cashup kan tot 2kish.

2 likes

Up. Iemand wat leuks (in) te ruilen?