TK Camel Trophy Professional Teams nr 1024 NOS

Te koop,

Deze mooie en zeldzame Teams Professional met witte wijzerplaat.

Het horloge waarvan gezegd werd dat de door Panerai gepatenteerde kroonhevel met toestemming van Panerai is toegevoegd aan het ontwerp.

Het horloge is ongedragen maar in een bak bewaard door de vorige eigenaar. Heeft dus een paar krasjes op het glas. Ik had het plan om deze te vervangen voor een mooi saffiertje maar dit is er nooit van gekomen.
Sticker nog op de achterkant, band is als nieuw en een x ingevet tegen verdrogen dus nog prima draagbaar. Ook de lumen nog goed en geen verkleuring of afbrokkeling.

Er wordt gek geld gevraagd voor deze horloges maar ik hou het op 500 euro min 25 omdat ik er voor het mooi een nieuw glaasje in had moeten zetten. Krijgt geen prio omdat ik deze niet ga dragen.
Dat maakt 475 inclusief verzenden. Geen ruil.

Ik heb het horloge al jaren en keurig op display staan, braaf elke x batterij vervangen als de secondewijzer met sprongen ging en verder… nooit gedragen of iets mee gedaan.
Huidige batterij is denk ik 6 maanden oud.

Voor de liefhebber nog een linkje naar heel veel CT info.

Merk en model: Camel Trophy Professional teams
Diameter: 39mm
Leeftijd: ruim 25 jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens 2000
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee helaas niet
Verzendkosten of afgehaald: inclusief verzenden
Conditie (krassen, werking etc): 9-10
Soort uurwerk en kaliber: Eta quartz
Vraagprijs: 475 inclusief verzenden
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

8 likes

Up

Ander tarief in gedachten? Doe een voorstel.

:arrow_upper_left::arrow_up::arrow_upper_right:

Ik ben in een goede bui, doe je Pinkstervoorstel😁

:arrow_upper_left::arrow_up::arrow_upper_right:

400 inc verzend (NL)

Nog 1 x 50 eraf, 350 it is.
En anders weer de box in voir de komende jaren.