Te koop: Camy Geneve
Merk en model:Camy Chronograaf
Diameter: 38mm
Leeftijd: 1960
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2014
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: Aangetekende verzending of af te halen.
Conditie: het horloge is in gebruikte staat, het double is verkleurd/zwart geworden zie fotos. Het horloge heeft een servicebeurt nodig! Hier de prijs op aangepast. Het Valjoux uurwerk loopt en ook de chronograaffunctie reset netjes op 0. Hapert soms wat maar werkt goed. Een robuust heren horloge van kwaliteit. Leuk om dagelijks te gaan dragen, komt met nieuwe band!
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7730 wat een top uurwerk is.
Deze heeft wat liefde nodig maar is dit zeker waard. Mooie chronograaf uit de jaren 70 met kwaliteitsuurwerk.
Vraagprijs:€200. Dat is minder dan ik betaald heb.Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. ![]()
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).