Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Collection Privee Cartier Paris Rotonde de Cartier W1552851
Diameter: 35mm
Leeftijd:
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja ,normale Cartier box
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): Ik zeg niet vaak mint…maar dit is wel 99%
Soort uurwerk en kaliber: Manual wind JLC Cal.9602MC voor Cartier
Vraagprijs: 11.000 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Dit betreft een manual wind Collection Privee horloge van cartier uit 2007. Met Big date complicatie, 72 uur power reserve in WG. Dit movement vind je ook terug in o.a. de CPCP Tortue Big Date. Movement is geleverd door JLC en is top afgewerkt door Cartier. Dial is ook van witgoud en heeft engine turned guilloche. Houd keurig de tijd bij op de timegrapher.
CPCP is was de haute horology lijn van Cartier. Geen idee of er interesse in is op het forum maar ik waag toch een poging.
Horloge is in zeer goede staat (99%) en heeft echt geen noemswaardigheden qua krassen. Komt met de originele deployant clasp in witgoud, generieke Cartier box en papieren.
Voor wat referenties hier o.a. bij Sothebys
De fotoshoot: