Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Vanwege uitdunnen van collectie, te koop de Cartier Santos Galbee 2319 SIHH limited edition (2000 stuks) voor de Aziatische markt uit 2002. De eerste Santos Galbee met lume (op wijzers en romeinse cijfers) op de hele toffe sunburst grijze wijzerplaat en zonder datum. Komt net terug van service dus kan er weer even tegenaan.
Voor verdere vragen, foto’s, filmpjes stuur even een PB.
Merk en model: Cartier Santos Galbee LM ref 2319 SIHH Asia Limited Edition
Diameter: 29mm * 41mm
Leeftijd: 2002
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Sep 2023
Factuur en/of certificaat: Komt met service factuur van TimeFix (Juli 2024).
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt met 4 extra schakels voor band.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen op afspraak.
Conditie (krassen, werking etc): Goede conditie! Strakke kast met nog originele randen, uurwerk net geserviced (Juli 2024 twv 480Eur & aanschaf nieuwe kroon twv 120Eur). Heb het horloge niet laten polijsten dus zitten hier en daar wat gebruikssporen op. Band voor een pols tot 17cm (te verlengen met 4 meegeleverde schakels).
Soort uurwerk en kaliber: Automatic cal. 381A (ETA 2000-1)
Vraagprijs: 7950
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).