TK: Cartier Tank Must Green - WSTA0056

Even terug naar 2021. De vogels zingen en Cartier brengt een re-issue van de Tank Must uit. Tussen de verschillende kleuren is er één die het hardst aanslaat, de Cartier Tank Must Green.

Officieel niet als beperkt oplage, blijkt het aanbod van de groene versie toch veel kleiner dan de vraag en schiet de prijs omhoog. Jammer voor mezelf dacht ik toen. Paar jaar later kom ik er toch plots weer eentje tegen voor een ‘gestabiliseerde’ prijs waardoor ik me niet meer kon inhouden.

Weer een paar jaar later ondertussen en ik kom tot het besef dat ze te vaak in de kast ligt en ze het verdient om vaker om de pols te mogen bij een nieuw baasje.

Ik schat dat ik het horloge keer of 20 om gehad heb laatste 2 jaar. De bezitter daarvoor waarschijnlijk niet veel meer want het horloge is in heel nette staat. Komt als full set in prachtige Cartier doos en op Cartier leder.

Bovendien zit er nog garantie op tot 14.12.2029 dus daar zit je nog even goed mee tot net aan het volgende decennium.

Op Chrono staan er in heel Europa slechts 11 te koop, waarvan 1 in NL als full set net onder de 4k… (27 exemplaren te koop wereldwijd trouwens :hushed: )

De groene wordt dus zeer beperkt aangeboden en daarom wil ik des te meer dat ze hier op het forum blijft: prijs €3 350.

Dan het vaste rijtje:
Merk en model: Cartier Tank Must Green WSTA0056
Diameter: 33,7 x 25,5 mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2024
Factuur en/of certificaat: helemaal compleet met doos en garantiekaart
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, af te halen in Antwerpen
Conditie (krassen, werking etc): 95/100
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €3 350

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes