TK: Cartier Tank Solo (small)

Te koop, geen ruil.

Merk en model: Cartier Tank Solo 3170
Diameter: 24x31 (valt anders dan rond horloge, zie foto’s op mijn 16,5cm pols. Het is de kleinere versie, die valt naar mijn mening meer zoals de klassieke modellen)
Leeftijd: Onzeker, ergens tussen 2015-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2022
Factuur en/of certificaat: Echtheidscertificaat van Zeitauktion, inclusief waterdichtheidstest.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Generiek zwart doosje (zie foto), diverse bandjes erbij, waaronder een mooie donkerblauwe lizard, de bracelet en enkele extra bandjes.
Verzendkosten of afgehaald: Inclusief verzekerd verzenden
Conditie (krassen, werking etc): Heel goede conditie, enkele lichte gebruikssporen. Zie foto.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €2800

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Foto’s van vandaag, onbewerkt:

IMG_9926
IMG_9927
IMG_9928
IMG_9929
IMG_9930
IMG_9931
IMG_9932

Dit is wat je krijgt:

IMG_9941

Eerdere foto’s op de bandjes:

IMG_9933
IMG_9934
IMG_9935
IMG_9936
IMG_9937
IMG_9938
IMG_9939
IMG_9940

37 likes

On hold. Wat biedingen gehad maar nog niet eruit gekomen. Inmiddels slaat de twijfel toe.

Ik ga me er nog even op bezinnen.

3 likes