TK: Casio Edifice EFV-100D-7AVUEF, Voor 35 euro.

In Mei 2025 overgenomen van Hans82, zie https://www.horlogeforum.nl/t/casio-edifice-efv-100d-7avuef-verkocht/563062

Ik ga verder met mijn opruiming, en de rol van deze is inmiddels overgenomen door een paar andere horloges :slight_smile:

Hij is in nagenoeg gelijke staat, maar heeft wel een kras op het glas rond de 12 opgelopen, vandaar ook de prijs.

Te Koop

Merk en model: Casio Edifice EFV-100D-7AVUEF
Diameter: 40
Leeftijd: ?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5/2025
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, compleet
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden zit al in de prijs. Afhalen in Tilburg is ook mogelijk.

Conditie (krassen, werking etc): Prima conditie voor een beater, wel een kras in het glas rond de 12.
Verder heb ik ergens rond januari het batterijtje en de pakkingen vervangen. Dus kan wel even voorruit zonder zorgen.

Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 35 All-in.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like