TK: Casio Edifice, Lip en Guess

Hierbij samen te koop. De Casio en Guess zijn van mijn broer geweest. De Lip komt uit mijn collectie, maar mag ook vertrekken.

Let wel even op en lees alles grondig aub!

Merk en model: Casio Edifice model EFR-556DB-1AVUEF.

Diameter: 48,7mm met lug to lug van 53,5mm. Dikte 12,6mm.
100m waterdicht.

Leeftijd: 03/2018.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): deze week.

Factuur en/of certificaat: neen.

Originele doos en/of eventuele accessoires: orginele doos, tag en extra schakels.

Verzendkosten of afgehaald: ophalen regio Belgisch Limburg. Verzending op risico van koper, verzendkosten zitten mee in vraagprijs!

Conditie (krassen, werking etc): is gedragen, maar in top staat. Zitten wel wat krasjes op de caseback en het bandje. Batterij is er recent mee gestopt. Deze is al eens vervangen, maar geen idee wanneer.

Soort uurwerk en kaliber: quartz

Vraagprijs: €40

Linkje naar de Casio site met alle uitgebreide informatie: https://www.casio.com/europe/watches/edifice/product.EFR-556DB-1AV/

Merk en model: Guess W1184G1.

Diameter: 46mm met lug to lug 50mm
Dikte 10.5mm
50m waterdicht

Leeftijd: 03/2017.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): deze week.

Factuur en/of certificaat: neen.

Originele doos en/of eventuele accessoires: orginele doos en extra schakels.

Verzendkosten of afgehaald: ophalen regio Belgisch Limburg. Verzending op risico van koper, verzendkosten zitten mee in vraagprijs!

Conditie (krassen, werking etc): is gedragen. Zitten wel wat krassen op de caseback en het bandje. Ook deze batterij is er recent mee gestopt. Deze is ook al eens vervangen, maar geen idee wanneer.

Soort uurwerk en kaliber: quartz.

Vraagprijs: €10

Merk en model: Lip Croix Du Sud type 10.

Diameter: 40mm met lug tot lug 47mm.

Leeftijd: waarschijnlijk tussen 1998 en 2000.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/07/2024.

Factuur en/of certificaat: neen, van op het forum overgenomen.

Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only.

Conditie (krassen, werking etc): nette staat aangezien de leeftijd. Batterij werkt, is in mijn bezit nooit vervangen.

Soort uurwerk en kaliber: quartz.

Vraagprijs: €40

Dus voor alle 3: €90 incl verzending!

Voor vragen en/of meer foto’s, stuur gerust!
Bedankt.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Foto’s Casio Edifice:

Foto’s Guess:

Foto’s Lip:

2 likes