Te Koop:
Mijn rode G Shock square.
Draag hem echt nooit (meer).
Wel heel gaaf. Maar heb nog 3 andere squares die mijn voorkeur krijgen.
Komt op een originele G Shock combi bracelet, die ik er zelf destijds heb aangezet.
Originele bandje stuur ik mee. Deze is op 1 of 2 keer na gelaten, nooit gebruikt.
5 jaar geleden nieuw gekocht door mij.
Kan zijn dat deze zeldzaam is / word. Kan er eigenlijk niet veel over vinden. Alleen dat deze nu moeilijk verkrijgbaar is … dacht ik ![]()
- Merk en model: Casio G Shock GW-5600AR
- Diameter: 48.9 × 42.8 × 13.4 mm
- Leeftijd: Juli 2021
- Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juli 2021
- Factuur en/of certificaat: Nee
- Originele doos en/of eventuele accessoires: Helemaal kompleet met blik, om doosje, boekjes, tag, etc.
- Verzendkosten of afgehaald in regio: Mag allebei. Twente.
- Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt. Maar weinig. Ziet er nog heel netjes uit. Rubber bandje in feite ongebruikt.
- Soort uurwerk en kaliber: Solar, Bluetooth, MB6
- Vraagprijs: 120 Euro (excl. Verzending)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.