TK: Certina DS-4 day/date, nieuw

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: nieuwe Certina DS-4 day/date. Je kent het wel, je hebt een horloge waar je dolblij mee bent maar nauwelijks durft te dragen. Meer plezier dan er naar kijken haal je er niet uit. Hoe los je dat op? Nou, dan koop je er nog eentje :thinking:
Zodoende is nu deze splinternieuwe Certina DS-4 day/date te koop. December 2020 gekocht als een van de allerlaatst verkrijgbare. Sindsdien heeft deze netjes in het doosje gezeten met af en toe een uitstapje naar de watchwinder om het horloge in goede werkende staat te houden. Nu na bijna 5 jaar mag deze mooie Certina naar iemand anders in de hoop wat draagtijd te krijgen.

Merk en model: Certina DS-4 day/date
Diameter: 38mm
Leeftijd: 12-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2020
Factuur en/of certificaat: certificaat en boekjes
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen rondom Hengelo (o), verzending op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2436-2
Vraagprijs: €425,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes