TK: Certina DS automaat vintage

Te koop en/of te ruil

Merk en model: Certina DS
Diameter: 36mm ex kroon
Leeftijd: jaren 60

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): recent. Ik heb het gekocht voor de Caterpiller band. Die hou ik zelf en kost mij na verkoop €400 - €450 dus aub niet gaan vlaggen.

De wijzerplaat ziet er in het echt beter uit. Op de foto lijkt het 30 jaar in de grond gezeten te hebben :grinning:

Factuur en/of certificaat: nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet tijdsconforme doos. En wat extra massieve BoR schakels.

Verzendkosten of afgehaald: kan allebei.

Conditie (krassen, werking etc): nette vintage staat. Uurwerk ziet er fris uit. Is mij verkocht door een Italiaan als zijnde geserviced. Maar dat ik neem ik met een korrel zout. Het houdt de tijd en de datum verspringt keurig mee.

Komt dus aan een folded BoR stalen band. De Caterpiller band heb ik zelf nodig.

Soort uurwerk en kaliber: automatisch
Vraagprijs: €249 of beste voorstel. Of ruilen voor iets leuks uit jouw bakje.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Yes

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes

Verkocht

1 like

Verkocht op marktplaats voor €210,-

Vervolgens een heel gezeik: “de minutenwijzer springt 20 minuten vooruit, dit heeft u moeten weten, blablabla”… dus retour laten sturen en het geld netjes over gemaakt.

En ja hoor: het ding loopt gewoon, wel zit er een extra kras op:

Dus ik heb 'm nog, voor wie het wil voor €200,- maar kom 'm aub gewoon ophalen onder het genot van koffie en vlaai.

1 like

Ik geef deze “cadeau” bij de Tektite in een andere advertentie.

Dus voorlopig niet meer los te koop.