TK: Certina DS PH200 (geen ruil)

Te koop: Certina DS PH200
Diameter: 42mm.
Leeftijd: september 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: december 2023; zelden gedragen
Factuur en/of certificaat: n/a
Originele doos en/of eventuele accessoires: garantiekaart, boekje, originele Nato + grijs lederen racing band…
Soort uurwerk en kaliber: Certina Powermatic 80 automaat. Horloge loopt prima, schroefkroon en lunette draaien zeer soepel.
Conditie (krassen, werking etc): kast + lunette: uitstekende staat, geen deuken of krassen; krasjes aan onderkant lugs (bandenwissel vorige eigenaar)
Ophalen: in omgeving Noord-Limburg
Verzending: mogelijk tegen betaling (verzekerde zending)
Vraagprijs: €550.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

11 likes

Up!

495,-

1 like