Te koop of te ruil voor een Bulova Super Seville.
Dit is een COSC gecertificeerd horloge mét GMT functie. Ik heb mezelf voorgenomen geen GMT-automaat meer te kopen, want je blíjft daarmee instellen na het stilvallen. Dat zou deze moeten zijn, maar ik heb mijn zinnen gezet op méér Bulova.
Het mooie is de wijzerplaat. Diep zwart tot de zon er vol op schijnt, dan ligt er een lichte donkerbruine schijn in. Heel bijzonder.
Het GMT-gedeelte heeft de aardbol met meridiaanlijnen, ontwerptechnisch een ontzettend mooie versie van GMT naar mijn mening: je zit niet naar een verwarrende vierde wijzer te kijken.
De band heb ik onmiddellijk gewisseld voor deze tropic. De originele stalen band is nieuw, ongedragen en nog in het plastic. Deze krijg je erbij met de ongebruikte originele springbars.
Merk en model: Certina DS Podium COSC Chronometer met GMT-functie
Diameter: 41mm
Leeftijd: maart 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Bemmel, verzending is altijd aangetekend en verzekerd a 10 euro
Conditie (krassen, werking etc): 99% en de band is nieuw
Soort uurwerk en kaliber: COSC gecertificeerd GMT ETA F06.421 quartz
Vraagprijs: 285,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.