TK: Certina DS2 Ph500m

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Certina DS2 Ph500m “Tektite”
Diameter: 42mm ex kroon.

Leeftijd: 1968.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Reden verkoop: ik moet tussen de 36mm en 40mm blijven.

Het horloge komt aan de originele Certina stalen 6201 band.

Factuur en/of certificaat: factuur ter inzage.

Originele doos en/of eventuele accessoires: horloge en jaren 80 Certina box.

Verzendkosten of afgehaald: afhalen regio Sittard/ Maastricht.

Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie vintage staat. Kast dik met alleen bij de 10 een licht butsje. Niet storend maar het zit er wel, is te polijsten maar ik vind dat zonde en echt niet nodig. Glas is krasvrij. Aangekocht bij Pascal Karp als zijnde geserviced met 2 jaar garantie.
Wijzerplaat, wijzers en inlay in zeer mooie staat. Zoek maar online en vergelijk maar wat er vanaf €3500 te koop staat.

Soort uurwerk en kaliber: automaat.
Vraagprijs: €4950,- Inruil of ruil welkom. Er kan ook geld bij van mijn kant. Aub aanbod modern en vintage tussen de 36mm en 40mm.

Hierbij foto’s op een oyster band. De oyster komt er niet bij. De originele band is voor mijn 19.5 cm pols te klein, vandaar dat ik 'm draag op de oyster.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Mag dicht, extra schakels gevonden en ik ben weer zelf enthousiast.

2 likes

Het jeukt weer, dus toch nog maar eens een poging. Ik sta open voor biedingen, ruilen of inruil met geld erbij van jou of max 2k van mij.

En combinatie korting ook mogenlijk :grinning:

3 likes

Echt zin om vanmiddag een mooie deal te maken. Wie heeft een voorstel? Vintage Datejust, Breitling, IWC, JLC allemaal met geld erbij van mij is bespreekbaar.

1 like

Volgens mij de vetste Tektite die er nog over is maar jullie vreten 'm niet?

Niemand laag bieden? Of een marktplaats voorstel met inruil :wink:

3 likes

Wie vanmiddag, na de brunch?

2 likes

Andere aanpak: pakket voor €5250,-

Leesprullen, 2 Caterpiller banden 1x 19mm eindstukken en 1x 18mm, de Tektite en een DS automaat. En extra Caterpiller schakels.

En ruilen kan ook nog steeds. En bieden ook, ben weer eens klaar met de vintage hobby :wink:

1 like

En nog maar eens een poging €4850,- voor de Tektite aan nieuwstaat Caterpiller band.

2 likes

Upje, sta open voor voorstellen

4 likes

Wie zet het vakantiegeld goed in?

Vooruit, €4400 cash aan nieuwe Caterpiller band.

Inruil met cash van mij erbij heeft nog steeds de voorkeur.

2 likes

4300?

€4150?

1 like

Vandaag €3950 ophalen in Maastricht

Of inruilen voor een Datejust, geld erbij van mij is voor het juiste exemplaar bespreekbaar.

Vandaag €3750, geen zin in Catawiki namelijk.

1 like