Iets meer dan een maand in bezit, maar toch te koop. Het horloge is het mooiste dat ik in bezit heb gehad, maar ook met lederen band en echt een dress piece. Heb hem dus pas 1x met chique etentje aan gehad en verder niet. Extreem zonde voor zo’n mooi horloge. Ik ga de gouden toon in mijn collectie missen, en al helemaal het uurwerk! Ik heb veel gezien waaronder VC, A.Lange & Söhne, maar dit doet echt niet onder met zijn prachtige micro rotor.
Te koop:
Merk en model: Chopard 16/1860
Diameter: 36,5mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 30 April 2026
Factuur en/of certificaat: Boekje
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en rosegouden officers deksel aanwezig met correcte referentienummer gelinkt aan horloge (zelden correct)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen regio Nijmegen (Van Der Valk, enkel overboeking op rekening)
Conditie (krassen, werking etc): Goede gedragen staat, microswirls aanwezig, het is goud dus zou binnen eerste uur na dragen ook het geval zijn)
Soort uurwerk en kaliber: Cal. 3.96 Breguet overcool hairspring
Vraagprijs: €8000,- (inclusief 3 nieuwe banden a €150,-)
Extra info: Enkel te koop.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
EXCUSES VOOR SLECHT FOTO’S, horloge is (nog) niet schoongemaakt en ben waardeloze fotograaf. Horloge is in mooie gedragen staat in het echt! Geen butsen of diepe krassen (kan niks voelen en ben tactiel ingesteld).
Hele set samen:
Subtiele, zeer goed uitgevoerde sunburst:
Prachtige Cal 3.96 microrotor:
Officers deksel:
Extra foto’s:
Met dank en goedkeuring van @goedie voor het gebruik van aantal foto’s en informatie
!