Beste hf liefhebbers,
Ik heb het horloge 7 mnd geleden gekocht van een gepensioneerde meneer die werkzaam was in de wereldwijde baggerindustrie. Hij had het horloge als relatiegeschenk gekregen alleen hij gaf niets maar ook niets om horloges. Het horloge was niet gebruikt. Ja ja
… maar sprookjes bestaan echt.
Na aankoop ben ik op dezelfde dag doorgereden naar een horlogemaker die het horloge een complete service beurt heeft gegeven. Bij aankomst vertelde de horlogemaker dat het horloge inderdaad ongedragen was. Ik heb daarna het horloge in roulatie gedragen. Ik ga voorzichtig en netjes met mijn horloges om.
Wat ik zelf mooi vind aan dit horloge is dat de kleur wit van de subdials net iets anders is dan de cijfers De referentie 168511-3001 is direct herkenbaar aan zijn ‘dashboard’-lay-out. De strakke, dikke typografie is geïnspireerd op de tellers van klassieke raceauto’s. De open caseback en de rubberen dunlop band die naar vanille ruikt maakt het plaatje compleet.
Merk en model: Chopard Mille Miglia, 168511-3001
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires:nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): NOS
Soort uurwerk en kaliber: het is een modulaire chronograaf waarbij de chronograafmodule bovenop het automatische basisuurwerk is geplaatst.
Vraagprijs € 2700
Een goedkoper horloge in deze staat ga je niet vinden op Chrono. Garantie tot juli 2028.
Zoveel staan er niet te koop dus je hebt zeker geen dertien in een dozijn horloge.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.