Te koop
C5 Malvern Automatic Gekocht in 2007 van een mede forum lid. Deze persoon had er perongeluk 2 gekocht.
Originele strap is overleden. Er zit nu een lookalike op van een lokale juwelier.
Merk en model: Christopher Ward C5 Malvern Automatic
Diameter: 38mm
Leeftijd: mei 2007
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens eind 2007
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, boekje(incl certificaat), stofdoek, brief van Chris aan de originele koper.
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): tot 2015 was dit mijn vaste horloge. Glas is gras vrij, verder zitten er gebruikssporen op de case. Het lijkt op de foto erger dan het is, mijn telefoon gooit er helaas een verscherping over die alle krasjes erger laat zien.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: €300
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb in geruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Aanvulling:
Ik kreeg de opmerking dat ik niet eerlijk was over de staat en dat ik dit probeerde te verbergen met onder belichte fotos. Dit is niet mijn bedoeling geweest. Helaas gooit mijn telefoon er automatisch een extreme bewerking over dat alle krasjes en stofjes (op de box) extreem belicht in beeld komen.
Daarom hierbij nog wat extra fotos.
Ik heb het horloge gebruikt als horloge en dus zitten er gebruiks sporen op. De case bevat krasjes maar het glas is kras vrij.