TK: Christopher Ward Dune

Te koop:
Dit fantastische horloge met garantie tot 2029 (!!) is voorzien van bracelet met quick release en on the fly adjustment. Helaas blijft het horloge bij mij te vaak in de horlogedoos liggen.

Merk en model: Christopher Ward Dune
Diameter: 38mm
Leeftijd: 8 januari 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 8 januari 2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet (doos, omdoos, alle schakels, enz)
Verzendkosten of afgehaald: Mag beiden. De kosten voor (verzekerd) verzenden zijn voor koper en op eigen risico. Ik zorg uiteraard voor de T&T en dat hij bombproof verzonden wordt.
Conditie (krassen, werking etc): Hij is als nieuw en ik kan niets vinden op het horloge. Wel paar onvermijdelijke deskdive sporen op de clasp.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1
Vraagprijs: 750€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Reviews van eerdere verkopen

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

:arrow_up:

Up

Up en de prijs naar €700

Up

Up

:arrow_up:

Weer even onder de aandacht brengen. Prijs is 699,-

Nog een laatste keer onder de aandacht voordat ik de verkoop intrek. Voor minder gaat hij niet weg. Daarvoor is hij te leuk :blush:

Vooruit een laatste prijsverlaging: 650€