Kakelverse CIMIER 47º North Black
Deze mag zijn reis vervolgen binnen dit forum. Nieuwe field watch van CIMIER, een gerevitaliseerd Zwitsers merk, met mooie afmetingen, een matzwarte wijzerplaat met ZOAB look (?), donker datum veld en retro lume. Grote geschroefde en gesigneerde kroon, see through case back ongebruikte zwarte vintage-achtige band. Ik kwam hem tegen op Monochrome
| het rijtje: | |
| Merk en model: | CIMIER 47º North Black |
| Diameter: | 38 mm, 20 mm lugs en 11,2 mm dik |
| Leeftijd: | 27 januari 20226 |
| Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: | week of 2 terug |
| Factuur en/of certificaat: | factuur, geanonimiseerd |
| Originele doos en/of eventuele accessoires: | outer box, CIMIER watchrol voor 2 horloges, garantiekaartje d.d. 27-1-2026, factuur en poetsdoekje |
| Verzendkosten of afgehaald: | afhalen in Zeewolde of verzending (is inclusief) |
| Conditie (krassen, werking etc): | Zeer mooie staat met minimale gebruikssporen |
| Soort uurwerk en kaliber: | ETA 2824-2 Automatic |
| Vaste prijs: | € 1000 incl verzending(géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch |
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.