TK: Citizen Attesa CC4105-69E 'Spaceship' GPS Eco-Drive DLC Super Titanium

Hierbij bied ik te koop aan mijn Citizen Attesa CC4105-69E. Na twee maanden is het wellicht weer eens tijd voor iets anders. De Attesa bevalt overigens nog steeds dus hij hoeft niet weg. Maar wie weet is er interesse en een ruil is deze keer ook een overweging. Verkoop heeft wel de voorkeur. Enfin, doe maar een leuk voorstel. :+1: (bijbetalen van mijn kant tot max zo’n 1k)

Dit nieuwe topmodel in de range heeft ook het nieuwste F950 GPS-gestuurde Eco-Drive uurwerk. Razendsnelle ontvangst, met opties voor zowel locatie&tijd als alleen-tijd. De Double Direct Flight functie zorgt voor het vliegensvlug ronddraaien van de wijzers bij het switchen van tijdszone en bij gebruik van andere settings. De kast en band zijn opgetrokken uit kneiterhard&krasvrij DLC SuperTitanium en dit model heeft een keramische bezel, een first voor de Attesa. En als :cherries: op de :birthday: een superfijn snelverstelsysteem in de sluiting waarmee je on-the-fly snel even een tandje af/bij kunt zetten. Erg fijn bij deze warme dagen! :ok_hand:

Merk en model: Citizen Attesa CC4105-69E
Diameter: 44 mm, bezel 42mm. Draagt een stuk compacter door de korte L2L en het lage gewicht
Dikte: 13mm
Lug to Lug: 48mm
Gewicht: 108gr
Leeftijd: 22 april 2025
Datum waarop in bezit gekomen: 22 april 2025
Originele toebehoren: Geheel compleet
Verzenden of afhalen: Beiden mogelijk, voorkeur voor persoonlijke overdracht. Verzenden op kosten en risico koper
Conditie: Zo goed als nieuw…ik mag bijna wel zeggen nieuw, geen enkel spoortje op te vinden
Soort uurwerk en kaliber: F950 Satellite-Wave Eco-Drive
Vraagprijs: € 1.050 (ruilwaarde zet ik op 1.100)

Vragen of opmerkingen graag via pb. Extra foto’s is uiteraard geen probleem…let me know. :+1: Dank voor de aandacht.

18 likes