Te koop (geen ruil!):
Merk en model: Citizen BN0261
Diameter: 40,5 mm
Leeftijd: 09-03-2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09-03-2026
Factuur en/of certificaat: factuur (digitaal)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met duikersfles
Verzendkosten of afgehaald in regio: Drenthe ophalen, of verzenden aangetekend met een 10tje meer in Nederland.
Conditie (krassen, werking etc): Echt als nieuw nog
Soort uurwerk en kaliber: Ecodrive
Vraagprijs: 200 Euro (210 incl verzenden)
Ik heb dit horloge (voor de 2e keer
) gekocht in Maart dit jaar, met het idee om dit horloge op origineel rubber te zetten, dat is gelukt. De bracelet met on-the-fly adjustment is ongedragen en niet ingekort. Maarik wil een ander vakantie horloge dus deze blijft liggen… En als iets bij mij blijft liggen… dan moet het weg (behalve mijn vriendin
)
Afijn, 3 maand geleden voor 350 Euro gekocht en nog steeds nieuw dus. Ik ken de strakke prijzen die je ziet, dus daarom ook mijn strakke prijs. Mooi voor de vakantie, val je je geen buil aan. En na de vakantie weer dooorrrrrr…
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hiervoor zag je een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.