TK: Citizen NB1050-59E (JDM special)

Catch and release eigenlijk. Ik vond dit een prachtig horloge, maar ik grijp toch meer naar mijn The Cititzen quartz als Grab-and-go. Dus dit horloge blijft in de kast liggen, en dat is zonde. Mag dus weer weg. In dezelfde nieuwstaat als ik het kocht…

Te koop en/of te ruil tegen een zo goed als nieuwe Apple Watch eventueel, ik twijfel nog.

Merk en model: Citizen NB1050-59E
Diameter: 38mm
Leeftijd: 28/06/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Nov 2024
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig, inclusief extra schakels en pennetjes.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide. Af te halen in Oostkamp of Torhout (België)
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, geen zichtbare krassen.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch (28.800 tikken)
Vraagprijs: 360 euro (deze prijs is vast)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes

Wie trekt graag de lente met deze Citizen-topper?

1 like

Mijn foto’s zijn niet geweldig, ik weet het, maar deze SARX-killer is in perfecte staat!
Moest je nog twijfelen, kijk eens naar deze video:

Duratect-coating! Saffier! 28800 bph! Voor 360 euro!

6 likes

Deze is er nog, en -moest je twijfelen- ik zeg oprecht dat je verrast zal zijn van het afwerkingsniveau!

2 likes

Een zonnige up voor deze prijs-kwaliteit-topper!

2 likes

Ik had echt gedacht dat deze al weg zou zijn. Waar vind je nog een horloge met deze specs, van een respectabel merk, voor deze prijs? Maar vind je hem toch nog iets te hoog, laat het me weten. Wie weet komen we er uit!

2 likes

Nog op zoek naar een perfect afgewerkte automaat van een sterk merk, in een perfecte maat? Gevonden!

1 like

image

Nog eens een zonnig upje voor deze alleskunner!

1 like