Deze had ik nog liggen op zolder bij mijn ouders
. Mijn vader wil deze niet dus hij mag weg. Leuk voor de zomer ![]()
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: citizen promaster NY0040-17LE
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2 februari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2 februari 2022
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig. Gekocht bij duikcentrum sublub, maar ze hebben de verkeerde referentie ingevuld. Ze geven er geen ene f*ck om ![]()
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzendkosten voor koper. Komt met de originele blauwe rubberband, en je krijt er ook een aftermarket stalen band bij die beter is dan de originele, als ook een blauwe nato, en een blauw lederen bandje.
Conditie (krassen, werking etc): erg nette staat. Enkel lichte swirls op de gepolijste zijkant van de kast. Op de caseback lijken krassen te zitten, maar ze zitten in de beschermsticker die nog op de caseback hangt.
Soort uurwerk en kaliber: 8204. Dus hacking en handwinding. Dis is een overgansmodel die iets zeldzamer is. Op de wijzerplaat staat nog 8203, maar op de caseback staat 8204.
Vraagprijs: 160€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.