Ieder jaar krijg ik in het voorjaar het idee om een dik vakantie horloge te kopen. Lekker om de pols als je in je korte broek en polo over de boulevard slentert. 2 jaar geleden dacht ik de blits te maken met deze dikke duiker. Maar helaas zonder bril kan ik niet even soepel de tijd aflezen…(het zullen de jaren zijn)… Over het algemeen heb ik niets met het merk CW, maar omdat deze een Valjoux 7750 heeft en een goed design kan ik hem wel waarderen.
Na een weekje proberen is het horloge in de doos beland om er vervolgens niet meer uit te komen. Vandaar de verkoop van dit in mijn ogen nog steeds mooie horloge. Enige twijfelpunt is de lederen band die bij deze duiker is geleverd. Lijkt me geen goede combi.
Te koop:
Merk en model: Constantin Weisz ceramic diver 300M
Diameter: 45mm (zal het nog even precies nameten)
Leeftijd: 2 jaar oud.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): voorjaar 2 jaar geleden
Factuur en/of certificaat: De papieren zijn erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: De originele doos (reisetui voor 2 horloges) is erbij
Verzendkosten of afgehaald: Kosten voor verzending op basis van verzekerde verzending.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is als nieuw, op de achterdeksel een paar swirls. Geen krassen, butsen of beschadigingen. Geen beschadigingen in de PVD laag. Chrono werkt perfect.
Soort uurwerk en kaliber: ETA Valjoux 7750
Vraagprijs: Gekocht voor €800, nu te koop voor €450!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.