TK: Cordia verguld dressertje

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop:

Deze Cordia dresser mag naar een andere liefhebber vertrekken. Goud is niet echt mijn ding, en als ik al naar een gouden horloge grijp, is het steevast mijn andere exemplaar.

Een elegant dressertje, nog mooi verguld. Het glas is mooi helder en vertoont slechts een paar kleine spoortjes. Op de wijzerplaat zijn er 2 “brandplekjes” waar de wijzers ooit lang hebben stilgestaan. Die rond 8 u is amper zichtbaar, die aan de 12 is wat meer nadrukkelijk. Verder is ie in zeer mooie staat voor zijn leeftijd, buiten de mooie perlon streep op de achterzijde.

De Eta 2390 onder de kap doet het prima, hij houdt prima de tijd bij.

Merk en model: Cordia

Diameter: 34 × 40

Leeftijd: jaren 60 gok ik.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): zomer 24.

Factuur en/of certificaat: nvt.

Originele doos en/of eventuele accessoires: horloge + afgebeelde band.

Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen Tielt-Winge, BE, bij verzending neem ik deze voor mijn rekening (binnen BE/NL)

Conditie (krassen, werking etc): mooie vintage staat, helemaal schoongemaakt.

Soort uurwerk en kaliber: Eta 2390

Vraagprijs: 150 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes

:wave: