Sinds vorige jaar ben ik helemaal gek op dit merk geworden, vind deze speciale uitvoering Bubble zo prachtig.
Ik heb zelfs ipv 1 maar 2 gekocht, komen beide hetzelfde met de top afgewerkte Frederic Piguet FP1160 uurwerk.
Ik heb een NOS wit (ongebruikt) met garantie tot Jan-2026 en een pink near MINT in mijn bezit.
Hoef maar één uit de deur te gaan, dan hou ik er zelf eentje in mijn collectie.
Veel youtubers hebben ook zeer positieve reviews of feedbacks over deze speciale uitvoering van de Bubble serie, IMO een uniek klokje voor iedere collectie.
[In het kort]
a. FP1160 uurwerk;
b. Mother-of-Pearl dial;
c. Uniek design;
d. Super-LumiNova;
e. Complete set & met EU garantie (de witte);
f. Vraagprijs de witte: 2650eur (nieuw ongebruikt met EU juwelier garantie tot Jan-2026);
g Vraagprijs de pinkie one: 2250eur (near MINT, geen garantie en afkomstig Japan).
[Specs] L295_white
• Merk en model: Corum - Bubble Heritage 42mm White L295/03049 (08.0010/C)
• Diameter: 42mm (“lug to lug” 49.6mm / lug 21,5mm)
• Leeftijd: factuur Jan-2025 / NOS EU juwelier (ID stamp 17-Nov-22)
• Sinds in mijn bezit: Jan-2025
• Factuur en/of certificaat: Ja, boekjes + certificaten + ID card + EU juwelier factuur
• Orig. doos en/of evt. accs.: Ja, compleet met omdoos en de rest
• Verzendkosten of afgehaald: verzending inbegrepen (*DHLexpress verzekerd)
• Conditie (krassen, werking etc): 10/10, nieuw & nooit gedragen met seal erop.
• Soort uurwerk en kaliber: Automatic Cal. Frederic Piguet Cal.1160 movement (100 hour power reserve, double barrel, 30 jewels, ook te gebruiken bij merken Breguet en Blancpain)
• de vraagprijs: 2650euro all-in** enkel te koop
[Specs] L295_Pink
• Merk en model: Corum - Bubble Heritage 42mm Pink L295/03048 (08.0011/C)
• Diameter: 42mm (“lug to lug” 49.6mm / lug 21,5mm)
• Leeftijd: Aug-2022 (ID stamp 22-Aug-28)
• Sinds in mijn bezit: Jan 2025
• Factuur en/of certificaat: Ja, boekjes + certificaten + ID card+ aankoopbon opvraag
• Orig. doos en/of evt. accs.: Ja, compleet met omdoos en de rest
• Verzendkosten of afgehaald: verzending inbegrepen (*DHLexpress verzekerd)
• Conditie (krassen, werking etc): 9/10, near MINT conditie
• Soort uurwerk en kaliber: Automatic Cal. Frederic Piguet Cal.1160 movement (100 hour power reserve, double barrel, 30 jewels, ook te gebruiken bij merken Breguet en Blancpain)
• de vraagprijs: 2250euro all-in* enkel te koop
Groeten, RT
[Disclaimer]
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
[here we go the pic’s]