Te koop, maar een leuke ruil mag je altijd aanbieden! Enkel cash up van kant koper.
De CWC 6BB is een stuk zeldzamer dan de vaker voorkomende W10. De 6BB werd namelijk enkel in 1979 aan de Britse RAF ge-issued, waar de W10 voor lange periode geproduceerd werd voor het Britse leger. Van de 25.000 horloges in deze stijl doorheen de jaren, waren er maar een 2400 - 2500 tal 6BB’s. De rest zijn steeds W10’s.
Merk en model: CWC 6BB
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1979
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04.2026
Factuur en/of certificaat: Watch only.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Extra leather nato strap.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Beiden mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): In mooie vintage staat, zeker voor een issued military horloge in uitstekende en originele conditie.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2750
Vraagprijs: 850 euro inclusief de verzending BE/NL
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.