TK: CWC Military Chronograph Valjoux 7765 (1990's)

Te koop een prachtige ‘military chronograph’ van de Cabot Watch Company (CWC) met caliber Valjoux 7765. In de jaren '80 verloor CWC de tender voor ‘military chronographs’ aangezien het Britse leger overging op de quartz horloges van Seiko. Dit type mechanische chronograaf bleef op de plank liggen en is in de decenia daarna te koop geweest via CWC zolang de voorraad strekte.

Merk en model: Cabot Watch Company (CWC)
Diameter: 40mm x 46mm
Leeftijd: Jaren '90
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele NATO, geen doos en/of papieren meer aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: kan worden opgehaald in Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): de sandblasted kast is nog in bijna NOS staat. De matte wijzerplaat is ook perfect en de lume op de wijzers en wijzerplaat heeft een prachtige creme kleurige patina. Het uurwerk en de chrono lopen prima en de chrono reset netjes op 12. Ik ben niet bekend met de service geschiedenis.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7765
Vraagprijs: 1350
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

18 likes