Ik ga verder met het trimmen van mijn collectie. Echt veel teveel horloges die ik te weinig draag.
Ik kocht deze omdat ik een compressor-kast wilde. Het horloge is heel erg goed gelukt. Het blauw van de wijzerplaat, de interne bezel en de wijzers zijn top gedaan. Lekker kleurig horloge; spice up your life idee. Prima specs verder: waterdichtheid van 200 meter, saffiercoated glas en een Seiko NH35 automatisch uurwerk. Een waar strapmonstertje: check de extra foto’s (banden niet meegeleverd).
Het verplichte (!) rijtje: Te koop
Merk en model: DAN HENRY 1970 BLUE NO DATE
Diameter: 40 mm, lug-to-lug 45.7 mm, lugs 22 mm
Leeftijd: 15 oktober 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 15 oktober 2021, 1e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit een zwarte Dan Henry koker en de canvas travel pouch (voor 3 horloges). Horloge wordt op de originele blauwe Dan Henry tropic geleverd.
Verzendkosten: € 11, aangetekend + track/trace
Conditie (krassen, werking etc): perfect, paar keer gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Seiko Caliber NH35 automatisch uurwerk, 41 uur gangreserve.
Vraagprijs: € 225
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Advertentie 17 uit 24 in 2025