TK: div. banden Zuludiver / OctoPod / FXD (fixed lugs)

Beste mede-forumleden,

Lekker aan het opruimen hier. Er mogen een paar nieuwe en ongebruikte bandjes weg. Wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken.

Van links naar rechts:

1. Een zandkleurige, zachte maar oersterke band met gesatineerde sluiting, geschikt voor kasten met fixed lugs. De afwerking is heel prettig. Gekocht voor mijn Pelagos FXD die inmiddels verkocht is. 22mm breed. 20 euro.

2. Een zwarte band van Zuludiver, type HydraRib, geschikt voor de (in mijn ogen fantastische) OctoPod vouwsluiting. Bandje bied ik los aan, dus de OctoPod sluiting moet je zelf al hebben. 22mm breed. 10 euro.

3. Een okerkleurige band van Zuludiver, type HydraRib, geschikt voor de OctoPod vouwsluiting. Bandje bied ik los aan, dus de OctoPod sluiting moet je zelf al hebben. 22mm breed. 10 euro.

4. Een meerkleurige band (met name bordeauxrood met grijs) van Zuludiver, type Military Elastic, geschikt voor de OctoPod vouwsluiting. Bandje bied ik los aan, dus de OctoPod sluiting moet je zelf al hebben. 22mm breed. 10 euro.

5. Een blauw-gele band van Zuludiver, type Cheap Ass Nylon (ook al druk je je steun uit voor Oekraïne), geschikt voor de Octopod vouwsluiting. Bandje bied ik los aan, dus de Octopod sluiting moet je zelf al hebben. 22mm breed. 5 euro voor wie hem echt wil hebben maar ik doe hem graag cadeau aan degene die twee of meer bandjes van nummer 1 t/m 4 hierboven wil overnemen.

Bedankt voor het bekijken en bij interesse ontvang ik graag een PB.

Groet,
:sunglasses:
Otto