TK: Doxa rubberen banden (2x) met sluiting (300T)

Deze 2 OEM Doxa banden met bijbehorende sluiting (in nieuwstaat) mogen vertrekken, nu mijn Doxa weg is.

Zijn geschikt voor de Doxa Sub 300T en Doxa Army.

Op maat gemaakt voor een pols van ca. 17.5cm met nog wel een beetje speling (past nog een pink tussen) plus natuurlijk de snelsverstel in de sluiting.

€275 voor de hele set (dus voor de prijs van 1 rubber heb je er 2 + sluiting)



6 likes

:point_up:

Je zal het maar net zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

en omhoog

Oké €260 dan zodat je écht voor de prijs van 1 rubbertje de hele set hebt :wink:

Hij mag weer :arrow_up:

Joejoe :wave:

:arrow_up:

:arrow_up:

Zijn trouwens dezelfde als voor de Sub 300β, en inmiddels €280 p.s. bij Doxa :sweat_smile:

Laatste kans hier anders vertrekken deze ook naar Duitsland :man_shrugging:t3:

Als iemand alleen de zwarte rubbers wil dan kan dat eventueel want mijn Duitse vriend hoeft in principe alleen de oranje met sluiting.

1 like

Ik hou de Duitser nog even af want ik heb geen zin om met alleen zwarte rubberen banddelen te blijven zitten :sweat_smile:

Laatste upje anders laat ik ze gewoon liggen voor mijn volgende 300T :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nog eentje dan, omdat ik iets anders leuks heb gezien :wink: