Te koop uit eigen collectie een mooie Doxa SUB 300T Sharkhunter uit de jaren '60. De Sharkhunter krijgt bij mij te weinig draagtijd en ligt al te lang in de kast, vandaar dat die naar een andere liefhebber mag.
Merk en model: Doxa SUB 300T Sharkhunter
Diameter: 42mm zonder de kroon
Leeftijd: 1960’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2018
Verzendkosten of afgehaald: kan worden opgehaald in Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): het uurwerk loopt prima, ik ben niet bekend met de laatste service. De wijzerplaat en wijzers zijn nog in mooie originele conditie. Zoals te zien op de foto’s zijn de kast en ook de cijfertjes op de bezel vast ooit een keertje professioneel opgemaakt. De schroefkroon is niet origineel.
Vraagprijs: 1750,- EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.