TK: Dreffa Geneve handwind Art Déco style gentleman’s gold watch

Horlogemerk en -model: Dreffa Geneve gouden horloge
Diameter: 35mm incl kroon, 38mm lug tot lug, 18mm bandbreedte
Leeftijd: tussen 40s en 50s
In mijn bezit sinds: juli 2007
Papieren, doos en evt. acc.: geen
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur opgehaald (Velsen-Z eo), anders aangetekend als (brief)pakket.
Conditie (krassen, werking etc.): In zeer goede staat, accuraat
Soort uurwerk en kaliber: handopwindbaar, 17 rubis antimagnetic incabloc (Kast niet opengemaakt)
Vraagprijs: €450,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in mijn bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Via HF-leden feedback met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van gouden kast voorziene Dreffa horloge met minuutaflezing op binnenring (nog nergens elders tegengekomen). Ultraplat art déco, cremekleurige wijzerplaat met gouden wijzers en -uurmarkering.
Ben wel gecharmeerd van dit klokje maar in de loop der tijd is mijn smaak veranderd en hij krijgt nu geen polstijd. Schande nietwaar? Ik meen dat hier op het Forum wel een plaatsje voor m te vinden is…
Eerder hier aangeboden, maar ik ben steeds maar tijdelijk te lande, vandaar. Dit keer tussen half Dec en Jan, dus als iemand nog een aardig Kerstgeschenk zoekt, welnu! :wink:

6 likes

Upje met kerst in aantocht

1 like

Voor diegenen die op de wip zitten over de prijs: ik tik er 50 vanaf.
Deze gouden kerstboom-Dreffa voor €400,-

Up

Up…als de kerstbonus nog niet op is

Upperdepup

Geachte admin, beste geïnteresseerden, de Dreffa is GERESERVEERD. Dank!

1 like