HF-Lieden,
Het is wat uit de hand gelopen, de afgelopen tijd. Teveel in en te weinig uit, dus veroorzaakt dat hobbymatig een cashflow “probleem”. ![]()
En dan moet er echt het één en ander uit.
Dit is er één uit mijn (soort van) guilty pleasure collectie. (Zie voor andere modellen de andere advertenties.)
Echter, ik kom er steeds meer achter dat ik geen verzamelaar ben en ze niet zoveel draag. Toch blijft de Edox Les Bemonts Ultraslim een warm plekje in mijn hart hebben, dus ze gaan niet allemaal weg. ![]()
Edox, een ondergewaardeerd merk met ontzettend goede afwerking waar veel andere merken nog wat van kunnen leren. Deze Les Bemonte serie heeft bij mijn weten nog steeds het dunste quartz uuwerk met datum ter wereld.
De gegevens:
Merk/type : Edox Les Bemonts - Ultra Slim 56003-3-AIN
Uurwerk : Edox Caliber 56 (Ronda 714)
Diameter : 40mm
Dikte : 6,2mm
Lugbreedte: 25mm Edox
Waterdichtheid : 30m
Datum : Ja
Lume : Nee
leeftijd : Begin 2024
Garantie tot : verlopen
In mijn bezit sinds: Begin 2024, ik ben eerste eigenaar.
De kast. Conditie : Nieuwstaat. Ongetwijfeld met een macrolens iets te vinden.
Het ontspiegeld saffierglas en de bezel zijn in nieuwstaat.
De band is in Goed. Wel de bekende deskdive sporen op de gepolijste delen van de schakels, want wel gedragen.
Totale conditie : Goed.
Toebehoren : Sleeve, omdoos, doos, kaartjes, tag, extra schakel.
Levering : Verzekerd verzenden / ergens afspreken alles is wel bespreekbaar.
Vraagprijs : € 345,– inclusief aangetekend verzenden. (List destijds € 890,–)
Ruil: Nee
Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi en origineel voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust en graag zelfs. Niet geschoten is altijd mis.
Bij vragen, vraag! ![]()
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.