TK: Edox Skydiver 38, blauw

Hierbij te koop aangeboden, mijn Edox Skydiver. Blijft een prachtige horloge, maar krijgt helaas niet de draag tijd dus mag deze vertrekken. Voor vragen of meer foto’s, stuur gerust!

Merk en model: Edox Skydiver

Diameter: 38mm met lug to lug 45mm.

Dikte: 13,7mm

300m waterdicht.

Leeftijd: 02/11/2024

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02/11/2024

Factuur en/of certificaat: factuur + garantie kaartje.

Originele doos en/of eventuele accessoires: orginele doos.

Verzendkosten of afgehaald: ophalen regio Belgisch Limburg. Verzending op risico van koper, verzendkosten zijn voor mij!

Conditie (krassen, werking etc): paar krasjes op de polijsten delen van de band en caseback. Kast en band hebben geen diepe krassen/butsen. Een kleine kras in het saffierglas rond minuut 3. Dit zie je onder de juiste verlichting, maar tijdens het dragen valt dit haast niet op. Heb alles zo goed mogelijk op foto proberen te krijgen, dus bekijk ze aandachtig.

Soort uurwerk en kaliber: Edox Cal. 80 / Sellita SW200. (38h powerreserve.)

Vraagprijs: €990
Ruil voorstellen mogen, maar liever niet. Enige wat kans zou maken is een Seiko SPB317 ‘Slim Turtle’.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes