HF-Lieden,
Met de komst van de GS-sen mag ook deze prachtige Edox Skydiver, met enige twijfel, weer door. Het is een buitenbeentje in mijn bescheiden Edox collectie maar niettemin een prachtig horloge en draagt erg fijn.
Voorkeur heeft verkoop omdat ik momenteel behoorlijk voorzien en verzadigd ben vanwege de komst van de GS-sen.
Edox is erg ondergewaardeerd de afwerking is super.
De gegevens:
Merk/type : EDOX Skydiver Chronograph Limited 72 / 1000 - REF. 10116-3-BUIDN
Uurwerk : Edox Caliber 101 (Ronda 5021.D) - Quartz
Diameter : 40 mm
Dikte : 13,9 mm (waarvan het prachtige bolle glas een heel groot deel uitmaakt)
Lugbreedte: 20 mm
Waterdichtheid : 300m
Datum : Ja
Lume : Ja
leeftijd : Januari 2025
Garantie tot : januari 2027
In mijn bezit sinds: Januari 2025
De kast. Conditie : Uitstekend. Met een loepje of macrolens ongetwijfeld wat te vinden want uiteraard gedragen.
Het saffierglas en de bezel, conditie: Uitstekend. Met een loep of macro lens ongetwijfeld wat te vinden, want natuurlijk gedragen.
De band en vouwsluiting (met extensie) zijn in Uitstekende staat.
Totale conditie : Uitstekend.
Toebehoren : Doos, lederen watchrol, certificaat, garantiekaart en bijbehorende (ongedragen) leren band.
Levering : Ergens afspreken / ophalen / Aangetekend verzenden is allemaal bespreekbaar.
Vraagprijs : € 875,-- incl. verzendkosten. List € 1.395,–
Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust. Niet geschoten is altijd mis.
Ruil: Geen ruil
Bij vragen, vraag!
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
En nog een fotootje van de site van Edox op de leren band. Ik heb zelf het horloge zo niet gedragen.
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd