TK: Eterna Legacy 1948 Heritage Manufactuur Blauw

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Etena Legacy 1948 Heritage
Diameter: 41,5mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7/2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten voor koper of afhalen in Rotterdam
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw 9,5/10
Soort uurwerk en kaliber: manufacture Eterna kaliber 3903A
Vraagprijs: €1.150,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Ik wil mijn collectie wat uitdunnen en deze wordt te weinig gedragen. Staat zonder gebreken, niet eens microswirls. Referentie: 7682.41.40.1700

De wijzerplaat is prachtig blauw met zilveren indexen. De kleur verandert van koningsblauw naar donkerblauw, afhankelijk van het zonlicht.

De originele leren band is nog steeds, ongedragen en heeft een vouwsluiting en een drukknoop. De vouwsluiting zit zelfs nog deels in de plakkers

Saffierglas. De glazen bodem biedt een prachtig uitzicht op het kaliber met 27 stenen.

10 likes