In April 2025 heb ik deze Oris BCPD aangeschaft bij de heren van Q-Watches. Horloge zelf is in 2020 geleverd door Vaessen Juweliers in Heerlen. Uurwerk loopt keurig binnen specificaties. Maar mijn horlogereis is nog relatief jong en druk lerende. Daarom dat dit horloge ook door mag naar een volgende eigenaar.
Merk en model: Oris Big Crown Pointer Date Ref 0175477414065-0752063
Diameter: 40
Leeftijd: origineel geleverd op 20-12-2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat: Ja, aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie foto’s, aanwezig. Originele horlogeband is aanwezig. Deze band van Molequin krijg je er ook bij.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg is veel mogelijk. Woonachtig in NO-Nederland. Verzenden het liefst verzekerd met DHL Express.
Conditie (krassen, werking etc): 9/10. Aan de zijde van de kroon een haarlijn maar niet opvallend. Geprobeerd om zichtbaar te maken op de foto.
Soort uurwerk en kaliber: 754
Vraagprijs: 1075 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.