TK: Excelsior Park EP95002

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Excelsior Park EP95002

Een modern horloge in een vintage ontwerp, wat ik enige tijd met enorm veel plezier heb gedragen. Maar het wordt tijd dat deze een nieuw baasje krijgt, ik wil ruimte gaan maken voor wat nieuws. Horloge is in uitstekende staat, met hier en daar wat draagsporen. Met z’n 100M waterdichtheid heb je hier een uitstekend GADA horloge in mijn optiek. Voorovergebogen over je stuur kan je hier prima mee tegen de wind en regen in fietsen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over je horloge!

Wil je meer foto’s en/of foto’s in ander licht? Dat kan! Stuur me gewoon even een berichtje.

Merk en model: Excelsior Park EP95002
Diameter: 38.9mm
Leeftijd: 3 jaar en 4 maanden (December 2022)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2024
Factuur en/of certificaat: Kaartje met productienummer + Garantieverklaring
Originele doos en/of eventuele accessoires: Houten hardcase, tag, zichtbodem, kaartje met productienummer + Garantieverklaring
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen mogelijk (regio Zwolle), meet in the middle mogelijk en verzekerd verzenden op kosten van koper mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekend, met hier en daar draagsporen
Kaliber: Sellita SW 510 M BH B
Vraagprijs: 1800,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes